Saturday, June 29, 2013

Middag på Strandmøllekroen udloddes mod boligtip


Jeg udlodder en middag for to, på min yndlings restaurant Strandmøllekroen, til den person, hvis tip leder til min næste bolig! ;-) 

Mums... www.Strandmollekroen.dk 
Lækker mad med fri udsigt til Øresund!


Jeg leder efter en lys og rummelig bolig i god stand, helst i Gentofte Kommune, eller omkring København K. og Østerbro.
Jeg vil ikke udelukke områder, del gerne hvis du har noget der er værd at flytte område for ;-)

Det er et must, at boligen er 2+ værelser og har både opvaskemaskine, vaskemaskine og tørretumbler!

Lejeperiode 2+ år eller tidsubegrænset.
Vi er fleksible mht. Dato for overtagelse


Om Mig - verdens bedste lejer!
Selv er jeg en nem og ansvarsfuld lejer, der altid betaler huslejen til tiden. Jeg er vokset op i Charlottenlund, og har en baggrund indenfor handel og marketing.
Efter et par år i USA er jeg nu vendt hjem, og leder efter noget til mig og min søde datter på snart 2 ;-)
Jeg hverken ryger eller har dyr.


Hvis I har nogen spørsmål, er I mere end velkomne til at kontakte mig! 
Og hvis I har nogen bud, må I meget gerne sende dem, helst med billeder ;-)

Jeg glæder mig til, at se hvad I har af boliger derude!

Og I kan godt glæde jer til den middag på Strandmøllekroen!

-Khadiya Dan Christensen

No comments:

Post a Comment